czwartek, 5 kwietnia 2012

Bohaterowie

Okey . :D Mam nadzieje , że spodoba sie wam mój blog chociaz wydaje mi się , że nie mam zbytnio ciekawego pomysłu no ale... No to teraz przedstawie wam głównych bohaterów :



Magda - jest ona jedną z głównych bohaterek . Mieszka a Polsce , gdzie od zawsze nie mogła znaleźć sobie pradziwej przyjaciółki . Często wysmiewana , ponieważ ma swój własny , nietypowy styl . Nie jest emo , ale lubi czarny i czerwony . Lubi piosenki zespołu One Direction , ale ogólnie nie przepada za nimi . Ma 17 lat .






Alex -  jedna z głównych bohaterek . Mieszka w Londynie. Jest zwykłą nastolatka z czestymi odpałami , Która kocha muzyke . Za niedlugo pozna Magde ( powiem że będa ona BFF) . Ma swój własny styl , a dodatki dopasowuje sama . Lubi zespół One Direction , ale nei jest och wilka fanką do czasu...  Ma 17 lat.










Harry - jest jednym z głównych bohaterów . Jest jednym z członków One Direction . W najblizszym czasie pozna Magde i Alex . Bardzo spodoba mu sie Magda . czy to będzie początek miłości ? Ma 18 lat .






Louis - Jest jednym z głównych bohaterów . Jest jednym z członków zespołu One Direction . W najbliższym czasie pozna Magde i Alex  .Ma dziewczynę Eleonor .  Ma 21 lat






Liam - jeden z głównych bohaterów . Jest jednym z członków zespołu One Dierction . W najbliższym czasie pozna Magde i Alex . Ma dziewczynę Daniel  . Ma 19 lat . 




Zayn - jest jednym z głównych bohaterów . Jest jednym z członków zespołu One Dierction . W najbliższym czasie pozna Magde i Alex . Na obecna chwile nie ma dziewczyny . Ma 19 lat . 







Niall  - jest jednym z głównych bohaterów  . Jest jednym z członków zespołu One Diection . W najbliższym czasie również pozna Magde i Alex  . Na obecną chwile nie ma dziewczyny . Ma 19 lat . 





- - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

No to taak . Jak na razie mam tylko bohaterów gotowych i pomysł na pierwszy rozdział . Jeżeli chociaż troszeczkę was zaciekawiłam przedstawieniem postaci no to skomentujcie pliska . <3 A tak w ogóle to jest mój pierwszy blog . A i sorki jeżeli w imieniach dziewczyn sie pomyliłam . Nie jestem za bardzo obeznana w temacie dzieczyn chłopkaów z reala więc jeszcze raz przepraszam za błędy jakby co to w dalszych cześciach będe pisał poprawnie . ^.^ 
Pozdrawiam Daria . ;*







6 komentarzy:

  1. cześć, widzę że dopiero zaczynasz. tak jak ja! z chęcią będę czytać twojego bloga. zapraszam na mój. może nie jest on o 1d, ale mam nadzieję, że ci się spodoba! ;) http://imyoung.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcia poczytam również twojego . no wąłśnie ja zaczynam więc przepraszam z góry za wszystkie błędy i wql . XD :d

      Usuń
  2. Powiadamiaj mnie na TT o następnych rozdziałach PlzzZ..:D @Weronika_1D_x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki . :D chyba dzisiaj jak będzie czas to napisze 1 rozdział bo prologa raczej nie będzie . :D

      Usuń
  3. Bohaterowie są cudowni, każdego z nich opisałaś świetnie !! Bardzo mi się podoba:) Super, że dziewczyny się zaprzyjaźnią:) Czekam na kolejną notkę:) Oczywiście informuj mnie na tt. LilkaLilly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cisze sie że się ci podoba . :D nie sądziłąm że może sie to komus spodobać ale zawsze chciałam pisać o włąsnie takiej osobei typu Magda . :D oki będe pisała na tt . ^.^

      Usuń